Tuesday, September 29, 2009

Hei


Så va dæ min tur te å prøve blogg. Ser jo at det e vældig mange som har dæ og dæ ser jo kjæmpe artig ut.
Kan jo bynne me å fortelle litt om meg og familien min.

Eg heite Monica og e 22 år,bor i ei bygd på senja kalt Gryllefjord. Eg e gift med han Ole-Johnny(23år) som e værdens snillaste mann,så har vi to onga ilag. Han Tormod-Andre` som e født 20.april.07, og ei lita jenta med navn Victoria Elsie som e født 09.mars.09.
Vi har kjøpt oss hus i Gryllefjord,vældig nært både barnehage og skole. Huset våres har to farga(grått og grønt)men det håpe vi på å få malt til næste sommar. Ellers så jobbe eg tel vanlig på ett fryseri her i Gryllefjord men no har eg permisjon,å dæ e bra deilig:)
Men dæ får komme meir på bloggen seinar,har ei lita snuppa som e litt sulten no.

No comments:

Post a Comment